Bankgebouw krijgt grandeur van weleer terug

Het voormalige bankgebouw was ooit het epicentrum van de Nederlandsche Handelsmaatschappij. Samen met twee naastgelegen bankgebouwen was Blaak 34 één van de eerste panden die na de oorlog is gebouwd.